يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۷۷۴۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
مارادونا، مسی، رونالدو
رونالدینیو اسطوره برزیلی بارسلونا از نام بردن از لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ خودداری کرده و از سه بازیکن نام می‌برد که به نظر او می‌توانند بهتر از مسی تلقی شوند.
به گزارش پایگاه 598، رونالدینیو اسطوره برزیلی بارسلونا که در این تیم مدتی با لیونل مسی همبازی بوده می‌گوید با اینکه ستاره آرژانتینی با فتح شش توپ طلا دست به کار بزرگی زده ولی دشوار بتوان از او به عنوان بهترین فوتبالیست تاریخ یاد کرد. رونالدینیو همچنین از سه بازیکنی نام می‌برد که به عقیده او می‌توانند جلوتر از مسی شایسته این عنوان تلقی شوند.

 

 

رونالدینیو در مصاحبه‌ای که با روزنامه اسپانیایی مارکا داشت در این باره گفت: " من خوشحالم که مسی توپ طلا را برد. من و او زمانی که در بارسا همبازی بودیم با هم رفیق بودیم. ولی من از مقایسه کردن خوشم نمی آید. به نظرم گفتن اینکه مسی بهترین بازیکن تاریخ است، کار سختی است".

 

 

رونالدینیو در ادامه صحبتهایش به این اشاره کرد که به نظر او ستاره‌هایی مثل دیگو مارادونا، پله و رونالدو می‌توانند فوتبالیست‌هایی بهتر از مسی در نظر گرفته شوند.

 

اسطوره فوتبال برزیل در این باره گفت: " ما مارادونا، پله و رونالدو را داشتیم... سخت بشود گفت که مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. من فقط می‌توانم بگویم که او بهترین بازیکن این دوره است".

 

 

این در حالی است که مسی در گذشته رونالدینیو را به شدت تحسین کرده و گفته بود او مسئول تغییرات گسترده ای بود که در بارسا اتفاق افتاده.

 

 

مسی در صحبتهای خود درباره رونالدینیو گفته بود: " رونالدینیو مسئول تغییرات گسترده ای بود که در بارسا اتفاق افتاد. آن روزها دوره بدی بود ولی تغییراتی که با پیوستن رونالدینیو به بارسا اتفاق افتاد فوق العاده بود. او در سال اول هیچ جامی نبرد ولی مردم همه عاشقش شده بودند. بعد جامهای یکی بعد از دیگری از راه رسید و او مردم را خیلی خوشحال کرد. بارسا باید تا ابد مدیون رونالدینیو باشد".

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها