أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۷۷۹۸
زمان انتشار: ۰۹:۵۴     ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
بیشتر از هفت ماه است که از آخرین گلزنی استنلی کی‌روش برای طلایی پوشان اصفهانی سپری شده است.
به گزارش پایگاه 598، آخرین مرتبه‌ای که مهاجم برزیلی سپاهان در لیگ برای سپاهان گلزنی کرد به 11 بهمن ماه 1398 بازمی‌گردد که در جریان پیروزی 2 بر 1 مقابل فولادخوزستان، گل اول سپاهان را در دقیقه 5 به ثمر رساند. البته چند روز بعدتر هم آخرین گل کی‌روش در تمامی تورنمنت‌‌ها برای طلایی پوشان و در جریان پیروزی 4 بر صفر مقابل العین در 22 بهمن ماه ثبت شد.


از آن بازی به بعد، سپاهان 12 بازی در لیگ برتر به میدان رفته و یکبار هم در جام حذفی مقابل استقلال بازی کرده که با شکست طلایی پوشان اصفهانی همراه شده است. همچنین 2 مسابقه در لیگ قهرمانان آسیا نیز پیش روی مهاجم 195 سانتی سپاهان بوده است.


این بازیکن که در دیدار رفت مقابل النصر از ابتدا وارد زمین بازی شد ولی در نیمه دوم و برای پیاده شدن تفکرات تاکتیکی نویدکیا جای خودش را به شهباززاده داد که تبحر بیشتری روی بازی زمینی دارد، حالا با انتشار یک استوری و استفاده از ایموجی "هیس" که او را با پیراهن زرد سپاهان نشان می‌دهد، در واقع واکنشی به انتقادات علیه خودش داشته است.

 

 



سپاهان روز آینده از ساعت 22:30 دقیقه و در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین می رود.
منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها