يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۷۸۹۵
زمان انتشار: ۱۰:۴۲     ۰۱ مهر ۱۳۹۹
رسانه خبری لیگ قهرمانان آسیا در قطر اعلام کرد جدول گروه C این مسابقات با صعود شارجه به رده دوم به‌جای پرسپولیس اصلاح شده است.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از این  رسانه کنفدراسیون فوتبال آسیا جدول خود را اصلاح کرد و به این ترتیب پرسپولیس ایران در گروه C مسابقات در رتبه سوم جدول قرار گرفت.

با وجود اینکه قوانین مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، شرایط دو تیم با امتیاز برابر را پس از بازی رو در روی آنها با تفاضل گل در نظر می‌گرفت، اما این مسئله در جدول AFC اعمال نشده بود و پرسپولیس بالاتر از شارجه در رتبه دوم قرار داشت. این مسئله نیز باعث اشتباهاتی در خصوص نحوه صعود پرسپولیس شده بود.

 

البته هنوز این تغییر در جدول در وبسایت AFC  اعمال نشده اما از دید مقامات برگزاری در حال حاضر شارجه در رده دوم گروه پرسپولیس ایستاده است. 

فوتبال ایران امیدوار به استقلال و پرسپولیس است تا در دیدارهای روز پایانی رقابت‌های گروهی لیگ قهرمانان آسیا (منطقه غرب) با پیروزی بر الاهلی عربستان سعودی و شارجه امارات متحده عربی، سرخابی‌های پایتخت در جمع شانزده تیم برتر مرحله یک هشتم معتبرترین رقابت‌های باشگاهی آسیا قرار بگیرند.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها