أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۷۷۹۹۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۰۲ مهر ۱۳۹۹
علی علیپور با ۱۰ گل، ششمین گلزن برتر ایرانی ها در لیگ قهرمانان است.
به گزارش پایگاه 598، پرسپولیس در حالی به استقبال بازی با الشارجه می‌رود که مهاجمان این تیم در سه بازی اخیر موفق به گلزنی نشده‌اند و فشار زیادی را روی خود احساس می‌کنند اما شاید تقابل با تیم اماراتی، جای خوبی برای آغاز روند گلزنی باشد.

 

نکته جالب این است که در دو فصل اخیر یعنی ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ علی علیپور تنها مهاجم گلزن پرسپولیس در آسیاست و عملکردش سایه سنگینی بر مهاجمان فعلی باشگاه انداخته است. او تاکنون به تیم های الاهلی، نسف قارشی، الوصل، الجزیره، السد و الشارجه گلزنی کرده که در این بین به السد و الاهلی بیش از یک بار گل زده است.

 

آقای گل ادوار پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا فرشاد پیوس است که ۱۱ گل در دهه های ۱۳۶۰ و ۱۳۷۰ به ثمر رساند تا صدرنشین این جدول باشد.

 

با این حال یحیی گل‌محمدی امیدوار است که روند گلزنی های عیسی آل کثیر هرچه زودتر آغاز شود تا او به مدعی جدید کسب کفش طلا در پرسپولیس بدل شود؛ بازیکنی که در کنار خود عبدی و رمضانی را می‌بیند.

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها