يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۸۰۶۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۰۳ مهر ۱۳۹۹
روزنامه آمریکایی نیویورک مگ گزارش داد:
مایکل بلومبرگ میلیاردر آمریکایی، روز سه شنبه اعلام کرد که بدهی 32 هزار زندانیان ایالت فلوریدا را برای رای دادن به نامزد دموکرات آمریکایی جو بایدن پرداخت کرده است.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، روزنامه آمریکایی نیویورک مگ گزارش داد: مایکل بلومبرگ هفتمین مرد ثروتمند جهان و شهردار سابق نیویورک برای حمایت از جو بایدن مبلغ 16 میلیون دلار برای آزادی زندانیان به شرط رای دادن به جو بایدن گلریزان کرد.


بلومبرگ در بیانیه ای گفت: "رأی برای دموکراسی حق اساسی ماست و هیچ آمریکایی نباید از این حق محروم شود، با همکاری اداره احیای حقوق فلوریدا، ما مصمم هستیم که به قانون نژاد‌پرستانه منع رای دادن سیاه پوستان را برای همیشه پایان دهیم."

این اعلامیه یک هفته پس از این که بلومبرگ متعهد شد 100 میلیون دلار از پول خود را برای کمک به جو بایدن در فلوریدا اهدا کند و تبلیغات گسترده را در بین ایالت‌ها انجام دهد صورت گرفت.

انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده آمریکا در ۳ نوامبر ۲۰۲۰ مصادف با ۱۳ آبان ۱۳۹۹ برای انتخاب رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا و معاون او برگزار خواهد شد. این انتخابات پنجاه و نهمین انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا است. برنده انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰، در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱ کارش را آغاز می‌کند.

* ترجمه از نیما رحیمی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها