أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۸۲۹۱
زمان انتشار: ۱۰:۱۱     ۰۷ مهر ۱۳۹۹
اعتراض پرسپولیس به AFC
یکی از اتفاقات جالب توجه این جام، بخشیده شدن محمد بن عطیه در فاصله ساعاتی مانده به دیدار با پرسپولیس بود تا اکنون سرخ‌ها نیز امیدوار به تکرار این اتفاق برای مدافع راست خود باشند.
به گزارش پایگاه 598،محمد بن عطیه، مدافع الدحیل قطر در فاصله ساعاتی مانده به دیدار حساس این تیم مقابل پرسپولیس کارت قرمزش از سوی مسوولان برگزاری مسابقات بخشیده شد و او جواز همراهی تیمش را در این جدال سخت به دست آورد.

 

مدافع مراکشی الدحیل که سابقه بازی در یوونتوس را نیز در کارنامه دارد، در جدال با الشارجه طی درگیری که با بازیکن حریف داشت از داور کارت قرمز دریافت کرده بود تا بازی بعدی تیمش را در مرحله گروهی (پرسپولیس) از دست بدهد. کنفدراسیون آسیا اما در اقدامی عجیب و جنجالی تنها در فاصله ساعاتی مانده به این بازی حکم محرومیت این بازیکن را لغو کرد و اجازه همراهی به تیمش را صادر کرد. 

 

 


اکنون اما اتفاقی مشابه برای پرسپولیس در جدال با السد رقم خورده است. سیامک نعمتی که دربازی قبلی سرخپوشان بعنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شده بود، در جدال امشب تیمش در دقایق پایانی با تصمیمی بحث برانگیز از سوی داور با کارت قرمز مواجه شد تا سرخ‌ها 10 نفره کار را دنبال کنند.

 

نعمتی که سابقه گل تاریخی او برابر السد به یکی از جذابترین اتفاقات فوتبالی‌اش تبدیل شده در دقایق پایانی این بازی در صحنه اقدام برای نبرد هوایی با بوعلام خوخی با یکدیگر درگیر شدند. مانع شدن نعمتی برای صاحب توپ شدن این بازیکن 30 ساله قطری و واژگون کردن او باعث عصبانیت مدافع میانی السد شد. خوخی ابتدا با کشیدن پیراهن سیامک نعمتی اعتراض و حرکت زشتی از خود به جا گذاشت و مدافع راست پرسپولیس که تعادل خود را از دست داده بود، در ادامه به این بازیکن برخورد کرد. اما در اقدامی عجیب از سوی کو هیونگ‌جین داور کره‌ای این بازی، سیامک نعمتی با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد.

 

 

 

 

اکنون همه در انتظار اعتراض رسمی و زودهنگام باشگاه پرسپولیس برای بررسی دوباره و کارشناسی این صحنه از سوی کنفدراسیون و احتمالا بخشیده شدن سیامک نعمتی هستند. آیا سرخ‌ها قادر خواهند بود تا فرصت کوتاه باقی مانده تا جدال بعدی خود در مرحله یک چهارم، یک حرکت بزرگ را رقم بزنند و نعمتی را هم همانند مهدی بن عطیه با بخشش مواجه کنند یا خیر؟

 

 

 

 

 

 

این تصاویر فریز شده از صحنه مربوط به درگیری نعمتی و خوخی است. جایی که ابتدا نعمتی درنبرد هوایی با مدافع حریف به هوا برخاست و در ادامه نیز خوخی با کشیدن پیراهن مدافع راست سرخپوشان او را به سمت خود کشید و به نظر می‌رسد برخورد ناخواسته‌ای بین آنها شکل گرفته است.

 


منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها