أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۸۵۱۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۱۲ مهر ۱۳۹۹
خبرگزاری آمریکایی نوشت:
خبرگزاری آمریکایی «هیل» نوشت: ترامپ رئیس جمهور آمریکا پس از مثبت شدن تست کرونا و انتقال وی به بیمارستان نظامی به علت تب و تنگی نفس تحت تزریق «رمدسویر» و چند نوع پادتن دیگر که هنوز به بازار عرضه نشده را قرار گرفت.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، خبرگزاری آمریکایی «هیل» نوشت: ترامپ رئیس جمهور آمریکا پس از مثبت شدن تست کرونا و انتقال وی به بیمارستان نظامی به علت تب و تنگی نفس تحت تزریق «رمدسویر» و چند نوع پادتن دیگر که هنوز به بازار عرضه نشده را  قرار گرفت.


به گفته شان كانلی پزشك كاخ سفید، ترامپ از اواخر جمعه به اکسیژن اضافی نیازی ندارد اما پزشكان تصمیم به شروع درمان با  «رمدسویر» دارند.

کانلی افزود: "امروز بعد از ظهر، طبق مشورت با متخصصان دانشگاه والتر رید و جان هاپکینز، رئیس جمهور را به بیمارستان نظامی والتر رید برای نظارت بیشتر انتقال دادیم".

نا‌گفته نماند ترامپ، 74 سال سن و دارای اضافه وزن، در گروه پر خطر ویروس کرونا قرار دارد که او را در گروه سالمندان و افراد مبتلا به بیماری های قرار میدهد.

ترامپ به تازگی در توییتی نوشت: "فکر میکنم دارم خوب میشم، از همه شما ممنونم."


در پی بیماری ترامپ جو بایدن نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا تمامی تبلیغات رادیو تلویزیونی و بیلبوردی منفی خود علیه ترامپ را جمع آوری کرد و افزود: "سلامت آقای ترامپ یک مسئله ملی است و نباید با دید حزبی به آن نگاه کرد."

همچنین خبرگزاری های آمریکایی مرگ ترامپ را یک پیشبینی سیمپسونی تعبیر کرده‌اند.


نیوزویک نوشت: «سیمپسونها این راهم پیش بینی کرده بودند»، این جمله ای است که هر زمان یک حادثه در زندگی واقعی به گونه ای مشابه آنچه در انیمیشن سیمپسون ها نمایش داده شده، اتفاق می افتد مردم آن را تکرار می کنند.

تصویری از ترامپ که به سبک سیمپسونها کشیده شده است در توییتر دست به دست می چرخد، این تصویری است که بسیاری از طرفداران این انیمیشن سریالی با آن آشنا هستند، اما این بار نشان می دهد که او در یک تابوت دراز کشیده است.

* ترجمه از نیما رحیمی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها