يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۸۶۲۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۱۳ مهر ۱۳۹۹
فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری 262 سارق، مالخر و زورگیر در چهارمین مرحله از طرح کاشف پلیس آگاهی تهران خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در جمع خبرنگاران در مقر پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: با تلاش همکارانم در مجموعه پلیس آگاهی پایتخت 262 نفر سارق، مالخر و زورگیر دستگیر شدند که 75 نفر از این افراد تحت عنوان مأمور اقدام به زورگیری، کیف قاپی و سرقت می‌کردند.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: 66 نفر از دستگیرشدگان درحوزه سرقت از منزل و 18 نفر هم در سرقت از خودرو فعالیت داشتند.

سردار رحیمی از انهدام باند سرقت سه نفره ای خبر داد که از آنها خودرویی کشف شد که 10 سال قبل به سرقت رفته بود.

وی افزود: این باند سه نفره پس از سرقت با جعل شماره بدنه خودرو، شماره موتور و شماره پلاک انتظامی خودرو را می‌فروختند و 10 سال در این زمینه فعالیت داشتند.

سردار رحیمی اضافه کرد: باند سه نفره سرقت موتورسیکلت نیز در طرح کاشف 4 شناسایی و منهدم شد که از این باند 50 دستگاه موتورسیکلت گرانقیمت کشف شد که حداقل قیمت‌شان 15 تا 20 میلیون تومان است.

این مقام ارشد پلیس تهران به دستگیری کلاهبرداران اشاره و اعلام کرد: 31 نفر مرتبط با جعل و کلاهبرداری دستگیر شدند؛ همچنین شرکت لیزینگ خودرویی که 300 شاکی داشت نیز شناسایی و منهدم شد؛‌ متأسفانه این شرکت‌ها‌‌ حتی مجوز اولیه و ثبت شرکت‌ها را نیز نداشتند، اگرچه بارها به هموطنان هشدار داده‌ایم که به این شرکت‌ها اعتماد نکنند.

سردار رحیمی در ادامه از بازداشت 16 نفر در ارتباط با جرایمی مانند قتل،‌ آدم ربایی، تجاوز و سرقت مسلحانه خبر داد و گفت:‌ افرادی در منطقه مرزداران به صورت مسلحانه اقدام به قدرت‌نمایی کرده بودند نیز‌ بعد از 2 ماه بازداشت شدند.

وی اعلام کرد: در چهارمین مرحله از طرح کاشف 64 باند سرقت شناسایی و منهدم شدند؛ همچنین ‌سارقان دستگیرشده به 2 هزار و 810 فقره سرقت اعتراف کردند.

سردار رحیمی به سامانه نما اشاره و خاطرنشان کرد: مالباختگان می‌توانند با مراجعه به سامانه نما اموال مسروقه خود را شناسایی کنند؛ پلیس نیز در تلاش است تا در حداقل زمان ممکن اموال مسروقه به دست مردم برسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها