يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۹۴۷۵
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۲۸ مهر ۱۳۹۹
نظامیان عربستانی طی یک یورش وحشیانه، ۳ زن سعودی را به اتهام «دست داشتن در عملیات تروریستی» در منطقه شیعه‌نشین القطیف بازداشت کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مرآه الجزیره، نیرو‌های نظامی عربستان با یورش به منازل سه زن سعودی، آن‌ها را به اتهام مشارکت در اقدامات تروریستی بازداشت کردند.

بنا به اعلام منابع سعودی، نظامیان عربستان طی عملیاتی سه زن از اهالی القطیف را در شهرک‌های الربیعیه و ام الجزم بازداشت کردند. همچنین گزارش‌ها حاکی از سرقت برخی از اموال منازل این زنان از سوی نظامیان عربستانی است.

حمله خشونت آمیز نظامیان سعودی به منازل این زنان روز دوشنبه ۱۲ اکتبر هنگامی رخ داد که اعضای نیرو‌های ویژه عربستان درب منازل این افراد را در شهر رابعه در جزیره تاروت و محله ام الجزم در مرکز القطیف را شکستند. عوامل مسلح سعودی به این خانه‌ها هجوم بردند و اموال آن‌ها را تخریب کردند. سربازان سعودی همچنین مقدار زیادی پول را به سرقت بردند و تلفن‌ها و لپ تاپ‌ها موجود در این منازل را ضبط کردند.

همه این اقدامات بدون ارائه مجوز رسمی یا حکم قضایی و بدون اطلاع قبلی و توجیه علت اتهام‌زنی‌ها صورت گرفت.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها