يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۹۵۵۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۲۹ مهر ۱۳۹۹
شاخص کل بورس در ادامه روند کاهشی خود با کاهش بیش از ۲۹ هزار واحدی، به عقب نشینی خود در کانال یک میلیون و ۴۰۰ ادامه داد.
به گزارش پایگاه 598، شاخص کل بورس در ادامه روند کاهشی خود با کاهش بیش از ۲۹ هزار واحدی، به عقب نشینی خود در کانال یک میلیون و ۴۰۰ ادامه داد.

همچنین شاخص هم‌وزن نیز کاهش بیش از ۲۶۰۰ واحدی را تجربه کرده است.

شاخص کل بورس باز هم ریزش کرد

نمادهای فولاد، فملی، تاپیکو، شپنا، شتران، وبملت و کگل بیشترین تاثیر منفی را در این روند داشته‌اند.

شاخص کل فرابورس هم کاهش ۱۸۳ واحدی داشته است.

سقوط ۲ هزار تومانی نرخ دلار بانکی

صرافی‌های بانک‌ها از صبح امروز، بیست‌ونهم مهرماه، قیمت دلار را برای فروش به مردم ۲۹ هزار و ۶۸۰ تومان اعلام کرده‌اند که با کاهش بیش از ۲ هزار تومانی همراه بوده است. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۳۵ هزار تومان اعلام شده است. همچنین قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۳۲ هزار و ۸۲۰ تومان است.

پیش‌بینی وزیر اقتصاد از آینده بورس

وزیر امور اقتصادی و دارایی می‌گوید: تحلیلگران وضعیت بازار سرمایه را به طور دقیق رصد می‌کنند و از این رو معتقدند که شرایط در این بازار مثبت خواهد بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها