يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۹۵۷۴
زمان انتشار: ۱۹:۵۳     ۲۹ مهر ۱۳۹۹
آیین افتتاحیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم با حضور حجت‌الاسلام آمره مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم کریمه اهل‌بیت(س)، مهدی تاجیک مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم، محمد حسین رضایی دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر و در شبستان حضرت زهرا (س) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.
به گزارش پایگاه 598، آیین افتتاحیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام آمره مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم کریمه اهل‌بیت(س)، مهدی تاجیک مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم، محمد حسین رضایی دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر در شبستان حضرت زهرا (س) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

side

در این مراسم که به علت شرایط شیوع ویروس کرونا بدون حضور مدعوین و خبرنگاران برگزار شد پوستر این جشنواره با حضور پدر شهید ایمانی از شهدای مدافع حرم استان قم رونمایی شد.

لزوم توجه ویژه‌ به مقوله «رسانه و زیارت» در جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم

در ابتدای این مراسم، مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه موضوعات تولیدشده در پنج دوره گذشته جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم موضوعات به‌روزی بوده است، افزود: از متولیان برگزاری جشنواره ششم می‌خواهیم که در این جشنواره، با توجه به شرایط موجود جامعه به دلیل شیوع بیماری کرونا، توجه ویژه‌ای به موضوع "رسانه و زیارت" داشته باشند.

side

حجت‌الاسلام‌ آمره با بیان دیدگاه‌های مختلف موجود در جامعه پیرامون موضوع زیارت با توجه به شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: با طرح این موضوع از سوی اصحاب رسانه و جامعه نخبگانی استان قم می‌توان به یک سری نظریات مناسبی دست‌یافت و به خروجی خوبی در این بخش رسید.

تشویق اهالی رسانه برای پرداختن به موضوعات انقلاب از اهداف جشنواره ابوذر استان قم است

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم در این مراسم با بیان این‌که بخشی از تولیدات ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم به شهدا اختصاص خواهد یافت؛ اظهار داشت: از اصحاب رسانه می‌خواهیم که جشنواره بسیج رسانه را جشنواره خود بدانند و با ارسال آثار خود، مشارکت حداکثری در این جشنواره داشته باشند چراکه معتقدیم بسیج بدون حضور اقشار مختلف ازجمله اصحاب رسانه معنایی نخواهد داشت و همین حضور سبب پررنگ‌تر شدن و اعتبار جشنواره ششم خواهد شد.

side

مهدی تاجیک تصریح کرد: در جشنواره ششم علاوه بر اینکه اهداف قبلی همچون شناسایی نخبگان رسانه‌ای  و افرادی که در حوزه پوشش خبری و تولید محتوا مشارکت داشتند دنبال می‌شود، هدف اصلی تشویق و ترغیب این عزیزان در جهت پرداختن به موضوعات مرتبط با انقلاب اسلامی و دغدغه‌های مردمی نیز هست.

محورهای اصلی جشنواره ابوذر استان قم

دبیر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره ابوذر را 30 آذرماه سال 99 اعلام کرد و گفت: آثار ارسالی می‌بایست از دی‌ماه 1398 تا پایان آذرماه 1399 تولید و در فضای رسانه‌ای استان قم منتشر شده باشند.

محمدحسین رضایی به بیان محورهای اصلی این جشنواره پرداخت و عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، تحقق عدالت اجتماعی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، روایت ایثار، جهاد شهدا و رزمندگان استان قم، بحران کرونا و عقلانیت دینی و آسیب‌های اجتماعی و تجربه‌های موفق مقابله با آن موضوعات بخش اصلی جشنواره هستند.

side

گفتنی است این جشنواره توسط سازمان بسیج رسانه استان قم و کلیه رسانه ها و مطبوعات استان قم و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، کنگره شهدای استان قم، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم و صداوسیما مرکز قم برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها