يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۹۸۹۵
زمان انتشار: ۰۹:۰۰     ۰۸ آبان ۱۳۹۹
متقاضیان دارای مدرک دکترا، یا دانشجویان دکتری در آستانه دفاع از رساله می‌توانند رزومه خود را ارسال کنند.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از  روابط‌ عمومی دانشکده علوم اجتماعی و فرهنگی دانشگاه جامع امام حسین(ع)؛ دکتر مهدی سیاوشی رئیس این دانشکده گفت:دانشگاه جامع امام حسین(ع)برای تحقق دانشگاه تراز انقلاب اسلامی و نقش آفرینی در عرصه تمدن سازی ؛ طی چندسال گذشته اقدامات مهمی را انجام داده است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر اهمیت جایگاه دانشگاه در پیشرفت علمی و تعالی معنوی نظام مقدس اسلامی بیان کرد:  حقیقتاً مهمترین نقش در پیشرفت هر کشور بر دوش دانشگاهیان و نخبگان و مجامع علمی آن کشور است.

دانشگاه جامع امام حسین ع و در ذیل آن دانشکده علوم اجتماعی و فرهنگی در راستای تمرکز بر حل مسائل پیش روی جمهوری اسلامی، در عرصه دولت سازی و جامعه پردازی اقدام به جذب عضو هیئت علمی و پژوهشگر از میان نخبگان جوان انقلابی کرده است تا با استفاده از این ظرفیت در پرورش نیروی انسانی مورد نیاز انقلاب اسلامی در قالب توسعه رشته های ارشد و دکترا و جذب دانشجو، پیشرو و مثمر ثمر باشد.

وی در پایان بیان کرد: این دانشکده دارای مراکز و گروههای تخصصی با ماموریت های مشخص و کرسی های تخصصی تعریف شده در قالب این ماموریت هاست و بر همین اساس در رشته‌های متناسب با بحران پژوهی و عملیات روانی،روانشناسی، علوم شناختی،کلان داده،رسانه و فضای مجازی،فرهنگ وارتباطات،سیاستگذاری فرهنگی،مهندسی سیستم های فرهنگی، علوم اجتماعی محاسباتی،مددکاری اجتماعی، مطالعات جمعیت، مشاور‌خانواده،مدیریت آموزشی،مدیریت آموزش عالی، برنامه ریزی درسی، فلسفه تعلیم و تربیت، فیزیولوژی ورزشی، مدیریت ورزشی، رفتار حرکتی، آسیب شناسی و حرکات اصلاحی،حرکات اصلاحی وبیومکانیکحقوق عمومی، بین الملل،جزا وخصوصی، علوم‌سیاسی، جامعه‌شناسی، مسائل‌ایران، اندیشه رهبران انقلاب، تاریخ و معارف دفاع مقدس، هنر و ادبیات پایداری‌ علاقمند به جذب نخبگان کشور است.

متقاضیان دارای مدرک دکترا، یا دانشجویان دکتری در آستانه دفاع از رساله می‌توانند رزومه خود را به آدرس الکترونیکی زیر ارسال کنند.

ihufarhangi@chmail.ir


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها