أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۹۹۲۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۰۸ آبان ۱۳۹۹
عضو ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: 9 ماه است که با مردم صحبت می کنیم و خواهش می کنیم که مسئله مرگ و زندگی عزیزانتان است اما باز یادشان می رود و دست به تجمع می زنند.
به گزارش پایگاه 598، مینو محرز با اشاره به آمار مرگ و میر کرونا در شهر تهران گفت: آماری که شورای شهر اعلام می کند بر اساس آماری است که بهشت زهرا(س) به آنها اعلام می کند اما وزارت بهداشت بر اساس قانون سازمان بهداشت جهانی، آن دسته از افرادی که تست کرونای مثبت دارند را اعلام می کنند.

وی ادامه داد: تعدادی از افراد هستند که تست کرونای آنها منفی است اما در سی تی اسکن مشخص می شود که گرفتاری دارند ممکن است از بین بروند بنابراین آمار شورای شهر بر این اساس ممکن است بیشتر باشد.

محرز با بیان اینکه اختلاف آمار ها مچ گیری نیست گفت: وزارت بهداشت آمار مرگ و میر را کم گزارش نمی دهد اما حدود بیش از ۳۰ درصد هستند که تست کرونای آنها منفی است که طبیعتا این افراد در آمار وزارت بهداشت نیست چون تست کرونای آنها منفی است.

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به محدودیت های کرونایی گفت: از ابتدا اعلام کردیم که پروتکل و محدودیت هایی که مد نظر داریم اجرا نمی شود. باید برای اجرای دستور العمل ها پافشاری کرد تا افرادی که رعایت نمی کنند جریمه شوند.

وی ادامه داد: اگر اعلام می کنیم که باید رستوران ها بسته باشد، تجمعات صورت نگیرد، مراسم عزا و عروسی برگزار نشود، این موارد باید انجام شود اما دستورالعمل هایی که صادر می شود در اجرا کسی کنترل نمی کند و ضمانت اجرایی ندارد.

مینو محرز در پایان گفت: ۹ ماه است که با مردم صحبت می کنیم و خواهش می کنیم که مسئله مرگ و زندگی عزیزانتان است اما باز یادشان می رود و دست به تجمع می زنند. مشکلی که دنیا با کرونا دارد این است که مردم هنوز نتوانستند زندگی خود را با این بیماری عادت بدهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها