امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۸۰۱۱۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۱۲ آبان ۱۳۹۹
وزارت دفاع آذربایجان مدعی است نیروهای این کشور امروز یک فروند جنگنده «سوخو-۲۵» ارمنستان را سرنگون کرده‌اند.
 خبرگزاری روسی «اسپوتنیک» در خبری فوری گزارش داد که آذربایجان از سرنگونی یک فروند جنگنده ارمنستانی خبر داده است.

بر این اساس، وزارت دفاع آذربایجان امروز (دوشنبه) اعلام کرد که نیروهای این کشور یک فروند جنگنده «سوخو-۲۵» متعلق به ارتش ارمنستان را ساقط کرده‌اند.

در این بیانیه آمده است: «در همان زمانی که نیروهای ما آماده‌باش بودند، جنگنده سوخو۲۵ که از آسمان به مواضع ما حمله کرده بود، ساقط شد».

پیش از این، وزارت دفاع آذربایجان گفته بود که نظامیان ارمنستانی با توپخانه، مناطق «آغ‌دام» و «آغجابدیع» در نزدیکی خط تماس درگیری‌ها بر سر منطقه مورد مناقشه «قره‌باغ» را گلوله‌باران کرده‌اند.

درگیری بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه قره‌باغ کوهستانی وارد سی‌وهفتمین روز خود شده است و توافق‌های چهارگانه این دو کشور با وساطت روسیه و آمریکا و اروپا برای توقف درگیری‌ها فایده‌ای نداشته است.

اخیرا «نیکول پاشینیان»، نخست‌وزیر ارمنستان نامه‌ای به «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه نوشته و در آن از نزدیک شدن درگیری‌ها به مرزهای ارمنستان خبر داده و ترکیه را به حمایت از جمهوری آذربایجان متهم کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها