يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۱۰۷۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۰۵ آذر ۱۳۹۹
رئیس‌جمهور گفت: ترامپ جریان پوپولیستی را پیش گرفت و خدا را شکر که شر او از سر مردم آمریکا و سایر جهان کم شد.
به گزارش پایگاه 598، رئیس‌جمهور گفت: ترامپ جریان پوپولیستی را پیش گرفت و خدا را شکر که شر او از سر مردم آمریکا و سایر جهان کم شد.

روحانی: خدا را شکر که شرِ ترامپ کم شد

روحانی در جلسه هیات دولت: 

از مقاومت سه ساله مردم ایران در جنگ اقتصادی تشکر می‌کنم، در ایران دو دفاع مقدس داشتیم، یکی در برابر عراق و دیگری در برابر ترامپیان.

یکی از مظاهر پیروزی ایران و شکست قطعی دشمن در جنگ اقتصادی، پایان دوره ترامپیسم است، حتی او اجازه نداد کمک ۵ میلیاردی بین‌المللی برای مبارزه با کرونا به ایران برسد.

انتظار داریم دولت جدید آمریکا، به سرعت تصمیمات ضد ایرانی ترامپ را لغو کند و در این صورت ایران و آمریکا می‌توانند برگردند به شرایط ۲۰ ژانویه ۲۰۱۷ و این می‌تواند حل مسئله باشد و شرایط را تغییر بدهد.

البته برنامه‌های ما اینطور نیست که فردا چه خواهد شد، برنامه‌های بر مبنای شرایط سخت هست و ما از قبل این برنامه‌ها را تدوین کردیم.

ترامپ اقدامات ضد انسانی و تروریستی نسبت به ملت ایران اعمال کرد و در دوران کرونا به تحریم و فشار افزود. حتی صندوق بین‌المللی که می‌خواست ۵ میلیارد دلار برای مسائل پزشکی به ایران کمک کند، کسی که مخالفت کرد همین گروه کاخ سفید بودند و نگذاشتند مردم با شرایط بهتر در شرایط سخت و عالم گیری باشند.

عوامل شکست این آدم سیاست‌های غلط خارجی، بهداشتی و اقدام نژادپرستانه و غیر قابل اعتماد بودن برای خارجی‌ها و هم برای داخل بود و مسیر عوام فریبانه و پوپولیستی بود. خدا رو شکر این شر از سر مردم آمریکا و منطقه رفت.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها