أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۸۱۲۵۴
زمان انتشار: ۰۹:۴۴     ۱۰ آذر ۱۳۹۹
اقوام و دوستان هم‌محله‌ای «شهید محسن فخری‌ زاده» از خصوصیات شهید می‌گویند؛
شهید «محسن فخری‌زاده» در شهر قم به دنیا آمد و تا جوانی ساکن کوچه معروف رهبر در خیابان هفت تیر این شهر بود. هنوز هم جمعی از اقوام، دوستان و آشنایان این شهید فخری‌زاده ساکن همین محله‌اند.
به گزارش پایگاه 598، شهید «محسن فخری‌زاده» در شهر قم به دنیا آمد و تا جوانی ساکن کوچه معروف رهبر در خیابان هفت تیر این شهر بود. هنوز هم جمعی از اقوام، دوستان و آشنایان این شهید فخری‌زاده ساکن همین محله‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، هشت سال تحمیلی به همراه تحریم‌های ظالمانه و فتنه‌های متعدد نتوانست ملت ایران را تسلیم زیاده‌ خواهی‌ها و زور گویی‌هایی غرب و جبهه استکبار کند. ملت ایران با قدرت و اقتدار به مسیر خود به سمت بالندگی در عرصه‌های مختلف از جمله در عرصه علم ادامه داد و همین جسارت مردم همیشه سرافراز ایران باعث جری شدن دشمن شد. تا جایی که پس از ناکامی در زمین زدن مردم ایران، این بار عقده‌های خود را در ترور دانشمندان ایرانی نشان داد.

شهید دکتر محسن فخری‌زاده، آخرین شهید دانشمند برجسته ایرانی در عرصه هسته‌ای و دفاعی کشور است که آمریکا و اسرائیل سالیان سال در پی ترور او بوده‌اند و به کرات خشم و عصبانیت خود را در رسانه‌هایشان ابراز کرده‌اند.

این شهید بزرگوار در شهر قم به دنیا آمد و تا جوانی ساکن کوچه معروف رهبر در خیابان هفت تیر این شهر بود. هنوز هم جمعی از اقوام، دوستان و آشنایان این شهید فخری‌زاده ساکن همین محله‌اند. در مسجد جنب منزل پدری ایشان به گفت‌وگو با برخی اقوام و دوستان شهید فخری‌زاده نشستیم تا از خصوصیات دوران کودکی و جوانی ایشان، همچنین رابطه‌شان با اهل محل و فامیل آشنا شویم.

لینک دانلود


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها