يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۳۱۷۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۰۲ بهمن ۱۳۹۹
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم اصل مال خود در بورس را می‌خواهند و حتی سود نمی‌خواهند.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، حجت‌الاسلام سید سلمان ذاکر در جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی خطاب به کارگزاران بورس، گفت: کارگزاران بورس باید بدانند که مردم اصل مال خود را می‌خواهند و سود نمی‌خواهند.

وی بیان کرد: اگر رانت و فسادی در این زمینه وجود دارد، مسئولان باید نظارت کنند تا مردم به اموال خود برسند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از یکسو، برخورد با کسانی که در این زمینه مشکلاتی را ایجاد کردند، ضروری است. از سوی دیگر، هشدار جدی برای سایرین است تا بدانند از این به بعد اموال خود را در اختیار چه کسانی قرار دهند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها