يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۳۲۳۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
سخنگوی نُجَباء در مصاحبه‌ای تلویزیونی:
مهندس «نصر الشَمَّری» در گفتگو با شبکه عراقی "الاتجاه" از برنامه‌ریزی داعش برای نفوذ به عتبات مقدسه خبر داد و از جانب مقاومت اسلامی، رژیم‌های پشتیبان تروریسم تکفیری را تهدید کرد که جنگ را به زمین خودشان خواهد کشاند.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء در گفتگویی تلویزیونی با شبکه "الاتجاه" عراق اعلام کرد این جنبش اطلاعاتی در دست دارد كه ثابت می‌كند گروه تروریستی داعش در حال بازیابی خود است.


مهندس «نصر الشَمَّری» ضمن عرض تسلیت به خانواده جان‌باختگان عملیات تروريستی اخیر در بغداد، با استناد به داده‌های اطلاعاتی هشدار داد: داعش به‌دنبال هدف قرار دادن نجف، كربلا و پایتخت است. هم‌اکنون تروریست‌ها در منطقه كمربند بغداد مشغول آماده‌سازی دو خودروی انتحاری هستند. از پنج عنصر انتحاری، تنها دو نفر خود را منفجر كرده و سه نفر ديگر هنوز زنده‌اند.

وی با انتقاد از عجز دولت در مهار تروریست‌ها، تأکید کرد: ما در مقاومت اسلامي نُجَباء اطلاعاتی در دست داريم و آماده همكاری با دستگاه‌های امنيتی هستيم.

سخنگوی نُجَباء در ادامه از تلاش تروریست‌ها برای رسیدن به کربلا از طریق صحرای الانبار خبر داد و خاطرنشان ساخت: یکی از دو عامل انتحاری عملیات اخیر، از مرز سوریه و درست از نقطه‌ای به خاک ما نفوذ کرد که در اقدامی شبه‌عمد، یگان‌های عراقی از آن نقطه جابجا شده بودند!

الشَمَّری در پایان با لحنی تهدیدآمیز، تصریح کرد: امنیت کشور و حفظ جان شهروندان عراقی، خط قرمز ماست. گروه‌هاي مقاومت اسلامي جنگ را به زمين كسانی می‌برند كه می‌خواهند عراق را به آتش بكشند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها