يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۳۲۴۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۰     ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی از تصمیم مجلس برای افزایش سهم یارانه مردم از منابع هدفمندی یارانه‌ها برای سال آینده خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی از تصمیم مجلس برای افزایش سهم یارانه مردم از منابع هدفمندی یارانه‌ها برای سال آینده خبر داد.

محمدحسن آصفری اظهار کرد: فلسفه وجودی مجلس شورای اسلامی پیگیری حقوق عامه و فراهم کردن زمینه عدالت اجتماعی در جامعه است که مجلس انقلابی کنونی این مهم را در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در سه شیفت کاری مسائل و مشکلات اقتصادی مردم را مورد بررسی قرار داده است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: از جمله مواردی که روز گذشته در کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار گرفت، موضوع هدفمندی یارانه‌ها بود که مقرر شد ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به مبالغ واریزی یارانه بگیران افزوده شود و دهک‌های اول تا چهارم افزایش بیشتری در یارانه‌ها داشته باشند.

آصفری عنوان کرد: از دهک‌های چهارم به بعد نیز به ازای هر نفر مجدد مبلغ ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به یارانه آنها افزوده شود و به هر ترتیب مقرر شد دولت برای ۷۸ میلیون از جمعیت کشور یارانه‌ها را با این افزایش در سال آینده پرداخت کند.

وی گفت: کمیسیون تلفیق از محل هدفمندی یارانه‌ها منابعی به امر اشتغال زایی و مناطق محروم اختصاص داده است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص ارز مورد نیاز دارو بیان کرد: در جلسه روز گذشته مقرر شد مبالغی ارز برای واردات دارو در اختیار وزارت بهداشت قرار گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها