يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۳۲۶۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۰     ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
سندسازی خبرگزاری دولتی برای دفاع از حسن روحانی:
خبرگزاری دولتی برنا در گزارشی به عنوان " عواقب توهین به احمدی نژاد و سایرین، عواقب توهین به روحانی" با مقایسه تبعات نقد دولت محمود احمدی نژاد با دولت حسن روحانی سعی در القاء بدون هزینه بودن نقد دولت یازدهم و دوازدهم نموده است.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، این روزها رسانه های دولتی به واسطه سخنان احمد جهان بزرگی در برنامه زاویه شبکه چهار سیما که قرابت معنایی با سخنان سال 95 رئیس جمهور داشت شروع به مظلوم نمایی و انحراف افکار عمومی از ناکارآمدی های بی پایان دولت نموده اند و برای داغ نگاه داشتن این خط خبری از هر روشی استفاده می کنند.

در این خصوص خبرگزاری دولتی برنا در گزارشی به عنوان " عواقب توهین به احمدی نژاد و سایرین، عواقب توهین به روحانی"  با مقایسه تبعات نقد دولت محمود احمدی نژاد با دولت حسن روحانی سعی در القاء بدون هزینه بودن نقد دولت یازدهم و دوازدهم نموده است.

فارع از اشکالات محتوایی این گزارش، این خبرگزاری دولتی با دروغ پردازی در بخشی از متن با درج نام سایت 598 شکایت مرتبط با علی لاریجانی را به محمود احمدی نژاد نسبت داده است. گفتنی است پایگاه خبری 598 در فروردین ماه 1391 با شکایت دادستان عمومی به اتهام درج تعدادی از نظرات کاربران و مخاطبین این رسانه در نقد علی لاریجانی به اتهام توهین به رئیس وقت مجلس شورای اسلامی احضار و دادگاهی شد.


این در حالی است که در سال 1395 مدیرمسئول سایت 598 با شکایت حسین فریدون برادر و دستیار ویژه رئیس جمهور به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد. علت شکایت انتشار سخنان یک نماینده در خصوص جرائم اقتصادی حسین فریدون بود. جرائمی که موجب شد دستیار ویژه حسن روحانی محکوم به حبس تعزیری و بازپس دادن ۳۱ میلیارد تومان مبلغ رشوه محکوم شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها