يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۳۳۳۹
زمان انتشار: ۱۹:۲۳     ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
دکتر سالاری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین؛
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه تامین اجتماعی از کارگاهها ۳۲ هزار میلیارد تومان طلب وصول نشده دارد، گفت: قانون، ضمانت های مختلفی در بخش وصول حق بیمه های معوق برای این سازمان مشخص کرده است اما این سازمان نهایت همکاری و تعامل را در این بخش با واحدهای تولیدی دارد که با وصول این مطالبات، سازمان تامین اجتماعی قادر است خدمات بیمه ای و درمانی را ارتقا دهد.
به گزارش پایگاه 598، دکتر مصطفی سالاری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین به وضعیت مطالبات سازمان تامین اجتماعی از کارگاههای این استان و نحوه تعامل تامین اجتماعی با آنها اشاره کرد و افزود: به عنوان نمونه درمورد وصول حق بیمه معوق شرکتهای تابعه بانک تجارت استان قزوین با رعایت ماده ۳۷ قانون تامین اجتماعی نهایت همکاری صورت خواهد گرفت.


در ادامه این جلسه موضوع توسعه شهرک صنعتی کاسپین و همکاری سازمان تامین اجتماعی در زمینه اراضی همجوار این شهرک که متعلق با این سازمان است بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

رئیس اتاق بازرگانی قزوین نیز در این جلسه گفت: سازمان تامین اجتماعی نهایت همراهی را با تولید کنندگان این استان دارد.

مهدی بخشنده افزود: مجموعه تولید کنندگان و کارفرمایان استان قزوین حدود ۶۰۰ میلیارد تومان بدهی بیمه ای به تامین اجتماعی دارند که برای پرداخت این مطالبات تلاش می کنیم.

وی همچنین از زحمات سازمان تامین اجتماعی در بخش درمان بیماران مبتلا به کرونا تشکر کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها