يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۳۳۶۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
مشاور و مدیر روابط عمومی محمدرضا عارف گفت: هدف رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور از سخنان اخیر، انحراف افکار عمومی از مطالبات اصلی جامعه است.

به گزارش پایگاه 598 ، علیرضا خامسیان درباره حواشی پیش آمده بین برخی بزرگان جریان اصلاحات و رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: جای تعجب است دولتی که باید به مشکلات عمده کشور که بخشی از آن مربوط به خودش است بپردازد، به‌جای پاسخگویی به افکار عمومی به مسائل حاشیه‌ای دامن می‌زند و به نوعی مطالبات افکار عمومی را با طرح مسائل این‌چنینی به حاشیه می‌برد.

او ادامه داد: معتقدم که این، نوعی فرار رو به جلو از سوی دولت است. به جای اینکه درباره مشکلات کشور از جمله مشکلات معیشتی پاسخگو باشد، درصدد است تا مسائل سال ۹۲ را نبش قبر کند؛ مسائلی که برای افکار عمومی مشخص است و همه می‌دانند که شخص حسن روحانی، با تکیه بر پایگاه اجتماعی و سبد رای کدام گروه رای آورد؛ نوع کنش رفتاری جریان اصلاح‌طلب بود که امروز خود محمود واعظی بتواند در پاستور گام بردارد.

خامسیان افزود: پرداختن به این موضوعات برای بدنه اصلاح‌طلبان و تحول‌خواه اصل نیست و معتقدم که هدف رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور این است که برخی از مطالبات بحق مردم از دولت را با طرح این موضوعات به حاشیه ببرد؛ البته نخبگان و مردم ما هوشمند هستند و تحت تأثیر برخی جوسازی‌ها قرار نخواهند گرفت.

وی تصریح کرد: الان جریان اصلاح‌طلب باید به حل مسائل معیشتی مردم فکر کند تا بتواند کشور را مدیریت کند. معتقدم که محمود واعظی که خیلی هم در بدنه دولت مورد اقبال نیست هدفی جز اینکه مطالبات مردم را کمرنگ کند و مطالب حاشیه‌ای را اصل نشان دهد ندارد.

یادآور می‌شود واعظی اخیرا در واکنش به اظهارات برخی اصلاح‌طلبان که روحانی را نامزد اجاره‌ای و عاریه‌ای خوانده بودند، تصریح کرد: اصلاح‌طلبان با نگاهی به گذشته ببینند قبل از این دولت چه شرایطی داشتند. این دولت، همفکران آنها را در استانداری‌ها و سمت معاونت وزیر به کار گرفت و امروز به جای تشکر طلبکار هم شدند و حرف‌های بی‌ربط می‌زنند. او همچنین گفته بود عارف در سال ۹۲ در نظرسنجی‌ها رای نداشت و اصلاح‌طلبان مجبور شدند از روحانی حمایت کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها