أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۳۳۶۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان از سفر هیأت سیاسی طالبان به تهران به ریاست «ملا عبدالغنی برادر» خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، سعید خطیب‌زاده در این باره گفت: این هیأت براساس هماهنگی قبلی و به‌ دعوت وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران بامداد دیروز وارد تهران و مورد استقبال مقامات وزارت امورخارجه قرار گرفت. به‌گفته وی، هیأت سیاسی طالبان در طول مدت حضور در تهران دیدارهایی را با مقامات مسئول کشورمان از جمله وزیر امورخارجه و نماینده ویژه ایران در امور افغانستان داشته و در خصوص روند صلح در افغانستان و مسائل و موضوعات مرتبط تبادل نظر و رایزنی‌هایی صورت خواهد پذیرفت.

محمد نعیم، سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر هم در توئیتی اهداف سفر این هیأت را گفت‌وگو درباره روابط دو کشور، وضعیت مهاجران افغان و وضعیت سیاسی و امنیتی افغانستان و منطقه دانست.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها