يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۳۴۳۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
روابط عمومی قرارگاه خاتم دیدار فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با آیت‌الله سید احمد خاتمی را تکذیب کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: روابط عمومی قرارگاه خاتم دیدار فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با آیت‌الله سید احمد خاتمی را تکذیب کرد.

به دنبال انتشار اخباری در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر دیدار انتخاباتی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با حضرت آیت‌الله سید احمد خاتمی، روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در بیانیه‌ای ضمن تکذیب این خبر آورده است: آخرین دیدار فرمانده قرارگاه خاتم با حضرت آیت‌الله خاتمی به تاریخ 23 آذرماه، سالروز تأسیس قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) مربوط می‌شود که طبق روال هرسال فرمانده این مجموعه عمرانی و سازندگی، با حضور در محضر علما و بزرگان، گزارشی از عملکرد مجموعه را خدمت ایشان ارائه می‌کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: در جلسه مذکور با آیت‌الله سید احمد خاتمی که در فضایی صمیمی و معنوی و به دور از مباحث انتخاباتی برگزار شد، سردار سرتیپ دوم پاسدار سعید محمد صرفاً گزارشی از عملکرد 31 ساله قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در گرایش‌های مختلف کاری ارائه کرد و آیت‌الله خاتمی نیز به بیان توصیه‌ها و رهنمودهایی در این رابطه پرداخت.

روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در پایان این بیانیه از رسانه‌ها و کانال‌های خبری در شبکه‌های اجتماعی، درخواست کرده است: با توجه به شایعات فراوانی که اخیراً در فضای مجازی پیرامون اقدامات این قرارگاه منتشر می‌شود، اخبار رسمی قرارگاه را صرفاً از سایت رسمی این مجموعه دریافت کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها