يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۳۶۹۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
آیت الله حافظ سید ریاض حسین نقوی رئیس وفاق المدارس الشیعه پاکستان، طی حکمی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن نقوی را به سمت مدیر عامل خبرگزاری وفاق تایمز منصوب کرد.
به گزارش پایگاه 598، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن نقوی نیز طی حکمی محمد ابراهیم صابری را به سمت سردبیر خبرگزاری وفاق تایمز منصوب کرد.

متن حکم:

جناب آقای محمد ابراهیم صابری

با توجه به موافقت رئیس محترم وفاق المدارس الشیعه پاکستان حضرت آیت الله حافظ سید ریاض حسین نجفی و با عنایت به تجارب، شایستگی و پشتکار شما در عرصه خبری، به مدت یک سال از تاریخ ۰۱/۰۱/۲۰۲۱ به سمت سردبیر خبرگزاری وفاق تایمز منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از حداکثر توان خود، ضمن استفاده از تجربیات خود و تمامی ظرفیت های موجود در مدارس و مراکز دینی پاکستان، شاهد فعالیت و پیشرفت هر چه بیشتر جنابعالی  و این خبر گزاری حوزوی باشیم.

سید محمد حسن نقوی
مدیر عامل خبرگزاری وفاق تایمز



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها