أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۳۷۳۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
جز علی کریمی هر شخص دیگری رئیس شود، به‌نظر من قطعا این انتخابات، انتخابات درستی نبوده است!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جهان نيوز، روز گذشته نام مصطفی آجورلو، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، علی کریمی و کیومرث هاشمی به عنوان چهار نامزد تائید صلاحیت شده تصدی ریاست فدراسیون فوتبال اعلام شد که در انتخابات روز دهم اسفند نفر منتخب از بین آنها مشخص خواهد شد.

در همین باره، وریا غفوی، کاپیتان استقلال که سابقه حاشیه سازی و قبح شکنی خانوادگی و همچنین اظهارنظرهای بی ربط را در کارنامه اش جمع کرده، با استدلالی به سبک میرحسین موسوی، از سران فتنه سال 88 گفته است که اگر هرکسی به جز علی کریمی رئیس فدراسیون فوبتال شود، قطعا انتخابات درست نبوده است!

وریا غفوری گفته است: «حضور علی کریمی و فوتبالی‌ها در انتخابات ریاست فدراسیون برای من خوشحال‌کننده بود. اینکه بعد از سال‌ها یک آدم از دل فوتبال در رأس فدراسیون بایستد برای من خبر خیلی خوبی خواهد بود. حالا اسم خیلی فرقی نمی‌کند. چه علی‌آقا کریمی باشد، چه علی‌آقا دایی باشد و چه آقای قلعه‌نویی. مهم این است که از دل فوتبال باشد و مشکلات را از نزدیک تجربه کرده باشد تا بتواند به فوتبال کمک کند. من مطمئنم یکی مثل آقای کریمی می‌تواند این اتفاق را رقم بزند. با توجه به اینکه ایشان یک چهره بین‌المللی است، خیلی کارها می‌تواند برای ما انجام دهد و امیدوارم پشت پرده‌ای وجود نداشته باشد و رأی‌ها از قبل چیده نشده باشد. جز علی کریمی هر شخص دیگری رئیس شود، به‌نظر من قطعا این انتخابات، انتخابات درستی نبوده است».

گفتنی است هرچند که وریا غفوری در اینجا کاندیدا نیست اما رفتار او در دفاع از گزینه موردنظرش یادآور رفتار میرحسین موسوی در سال 88 است که قبل از پایان انتخابات اعلام پیروزی کرد و مدعی شد که اگر نتیجه ای غیر از این اعلام شود، تقلب شده است. حتی میرحسین ادعا کرد که اگر بار دیگر هم انتخابات برگزار شود و برنده نشود باز تقلب شده است!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها