کد خبر: ۴۸۳۸۲۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
ناراحتی از خارج و عقده‌گشایی در داخل؛
مشخص نیست در وضعیتی که بایدن و مقامات وزارت خارجه آمریکا به صراحت از عدم لغو تحریم‌ها سخن می‌گویند چرا مقامات و مشاوران دولتی به‌جای تلاش برای بالا بردن موضع مذاکراتی خود، ابزارهای دیپلماسی خود در عرصه مذاکره را هدف حمله قرار می‌دهند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، حسام‌الدین آشنا مشاور حسن روحانی در جدیدترین توییت خود نوشته است: «آیا بالاخره مشخص شد که «طرح راهبردی برای رفع تحریم» کمکی به « رفع تحریم» کرد یا به ابزاری برای فشار بیشتر و تداوم تحریم تبدیل شد؟ آیا  کسی مسئولیتی را برعهده می گیرد؟»
 
 
به گزارش رجانیوز، این میزان از عجله آشنا برای مشاهده آثار طرح ضدتحریمی مجلس قابل تقدیر است اما باید توجه کرد که این توییت را مشاور کسی منتشر کرده که هفت سال از عمر و وقت یک ملت هشتاد و چند میلیونی را معطل وعده‌های پوچ آمریکا و اروپا کرده و در ماه‌های پایانی دولتش نیز همچنان چشم به دست بیگانه دارد.
 
مشخص نیست در وضعیتی که بایدن و مقامات وزارت خارجه آمریکا به صراحت از عدم لغو تحریم‌ها سخن می‌گویند چرا مقامات و مشاوران دولتی به‌جای تلاش برای بالا بردن موضع مذاکراتی خود، ابزارهای دیپلماسی خود در عرصه مذاکره را هدف حمله قرار می‌دهند. ظاهرا دست رد بایدن به خوش‌خیالی‌های دولت باعث شده به عقده‌گشایی داخلی روی آورند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها