کد خبر: ۴۸۳۸۵۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
تلویزیون سریال‌های جدید خودش را آغاز می‌کند؛ شبکه یک با فصل دوم "جلال"، شبکه دو با سریال کره‌ای و شبکه سه به سراغ کار جدید ده‌نمکی می‌رود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، تلویزیون با پایان یافتن سریال "روزهای ابدی" شبکه یک به سراغ فصل دوم "جلال" می‌رود، سریال "بیگانه‌ای با من است" جای خودش را به سریال کره‌ای "خانواده جدید" می‌دهد و سریال جدید مسعود ده‌نمکی با نام "دادِستان" جایگزینِ سریال "باخانمان" شد. 

جزئیات این سریال‌های جدید را در ادامه بخوانید:
 
سریال جدید شبکه یک/ فصل دوم "جلال"
مجموعه تلویزیونی "جلال 2" به کارگردانی حسن نجفی از هفته آینده از شبکه یک پخش می‌شود.

در خلاصه داستان سریال "جلال 2" آمده است: جلال در واقعه 22 بهمن از ناحیه پا تیر خورده و مجروح می‌شود. او به همراه خانواده خود به تهران می‌گریزد. ارتشبد شفقت دستور تجسس و دستگیری متهمین را صادر می‌کند. جلال در تهران متوجه موضوع شده و در خانه‌های امن از دست ساواک می‌گریزد و ... .

عمار تفتی، حمیرا ریاضی، هادی افتخارزاده ،همایون ارشادی، رضا آب پاک، ثنا پورسعیدی، جواد قامتی، صدرا راعی، مهدی فقیه، راید تمیمی، شهرام عبدلی، علیرضا مهران، شیوا خسرومهر، مهران آتشزای، افشین سنگ چاپ و سعیده عرب از بازیگران این سریال تلویزیونی‌اند. 

مجموعه تلویزیونی "جلال 2" به تهیه‌کنندگی علیرضا جلالی کاری از مرکز صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی و به سفارش معاونت امور استان‌ها با مشارکت گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است.

این سریال از 28 بهمن در26 قسمت 45 دقیقه‌ای هر شب ساعت 22:15 روی آنتن شبکه یک می‌رود.
 
"خانواده جدید" سریال تازه شبکه دو سیما
با اتمام فصل دوم سریال «بیگانه‌ای با من است» در روز سه‌شنبه 21 بهمن، سریال "خانواده جدید" از شنبه 25 بهمن به روی آنتن شبکه دو می‌رود.

سریال "خانواده جدید" داستان «یون هی» و «تری» زن و شوهر جوانی است که زندگی شاد و آرامی دارند. یون هی تهیه‌کننده تلویزیون و تری پزشک است. تری پسر بچه‌ای بی‌سرپرست بوده که توسط خانواده‌ای به فرزندی قبول شده و پس از پایان تحصیل در خارج از کشور به کره برگشته تا خانواده‌اش را پیدا کند.

این زوج به خانه‌ای جدید نقل مکان می‌کنند و این جا‌به‌جایی و مشکلات فراوانی که با خانواده صاحب خانه خود دارند، زندگی آرام آن‌ها را تحت تأثیر قرار داده و متحول می‌کند… .

سریال "خانواده جدید" با بازی بازیگرانی چون کیم نام جو، یو جون سانگ و یون یو جونگ و به نویسندگی پارک جی ایون و کارگردانی «کیم هیونگ سوک» محصول 2012 کره جنوبی است. پخش این سریال از شنبه 25 بهمن آغاز خواهد شد.

"خانواده جدید" از شنبه تا پنجشنبه ساعت 21:30 از شبکه دو پخش می‌شود و بازپخش آن ساعات 1:30 بامداد، 9:45 صبح و 16:20 خواهد بود.
 
شروع پخش سریال جدید ده‌نمکی
قرار است اولین قسمت سریال "دادِستان" به کارگردانی مسعود ده‌نمکی فردا شب همزمان با 22 بهمن‌ماه به آنتن شبکه سه سیما برسد. خبری که پایگاه اطلاع‌رسانی سیما هم منتشر کرده است. 

تصویربرداری جدیدترین سریال مسعود ده‌نمکی با نام "دادِستان" به تهیه‌کنندگی محمد خزاعی و به سفارش مرکز سیمافیلم اول مردادماه آغاز شد. پس از 3 ماه کار برنامه‌ریزی شده و با ضبط سکانس‌های خارج از کشور در استانبول ترکیه، تصویربرداری این سریال به طور کامل به پایان رسید.

عدالت‌خواهی، نفوذ و مبارزه با مفاسد اقتصادی محور اصلی موضوعات این سریال تلویزیونی‌ است؛ در قصه‌های فرعی این سریال به موضوعات مهم تاریخ معاصر مثل حمله داعش به مجلس هم پرداخته می‌شود.

سریال "دادِستان" برای پخش در 17 قسمت از شبکه سه سیما آماده شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها