أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۳۸۶۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
BBC فارسی در راستای سیاست‌های دروغش مدعی شد که مراسم ۲۲ بهمن امسال بدون اجازه ستاد ملی کرونا برگزار شده است.
به گزارش پایگاه 598، BBC فارسی در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن عصبانی شد و به دروغ گویی روی آورد.

بر اساس گزارش فارس، این رسانه انگلیسی در یکی از معدود پست‌های اینستاگرامی خود، مدعی شد «در حالیکه ستاد ملی مقابله با کرونا در ایران پیشتر به دلیل جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا در ایران از لغو راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داده بودند، مراسم امسال به شکل "دوچرخه‌ای- موتوری-خودرویی" برگزار شد.»

اما این دروغ BBC فارسی در حالی است که مسئولان ستادملی کرونا چندین بار اعلام کردند که  امسال قرار است راهپیمایی به صورت موتوری باشد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گرفت با توجه به شرایط ناپایدار بیماری کرونا در کشور، امسال مراسم ۲۲ بهمن را به طور متفاوت و به صورت نمادین برگزار کنیم و در همه شهرها به صورت راهپیمایی موتوری باشد و کسی پیاده در این مراسم حضور نداشته باشد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها