يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۳۹۱۹
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
ناظر دیدار تیم‌های ستارگان پیشگام پیمان و ستاره پرشین پاسارگاد جزئیاتی درباره درگیری این بازی را اعلام کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، اشکان عرب خراسانی درباره کتک‌کاری و چاقوکشی در دیداری از مسابقات رده سنی امیدهای تهران بین تیم‌های ستارگان پیشگام پیمان و ستاره پرشین پاسارگاد اظهار داشت: این مسابقه در رقابت‌های دسته اول امیدهای تهران برگزار شد و در شرایطی که بازی با نتیجه 2 بر 2 پیش می‌رفت، داور چهار دقیقه وقت اضافه اعلام کرد و در آخرین لحظات هم یک کرنر به سود تیم پاسارگاد گرفت.

وی افزود: پس از دفع شدن کرنر این چهار دقیقه هم به اتمام رسید و داور هم سوت پایان بازی را در شرایطی به صدا درآورد که بازیکنان تیم ستارگان پیشگام در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان حریف قرار داشتند. در همین زمان تبار و رجب‌زاده دو مربی تیم پیشگام به سمت داور حمله ور شدند. درحالیکه خان‌احمدی قضاوت بسیار عالی انجام داده بود این مربیان سبب برهم ریختن جو ورزشگاه و زمین مسابقه شدند.

ناظر این مسابقه اضافه کرد: به تبعیت از مربیان تیم ستارگان بازیکنان هم مرتکب درگیری شده و زد و خورد شدید و زشتی را در ورزشگاه به وجود آوردند. البته اصلا چاقوکشی در کار نبود زیرا تماشاگری در ورزشگاه حضور نداشت که بخواهد از چاقویی استفاده کند. اورژانس هم به زمین نیامد زیرا خونریزی اتفاق نیفتاد. تیم میزبان شش نفر و تیم میهمان هم چهار نفر را به عنوان میهمان با خود به ورزشگاه آورد که همه رصد شدند. درگیری بین اعضای کادرفنی و بازیکنان دو تیم رخ داد و آنها چاقو با خود به زمین نیاوردند.

عرب خراسانی در گفت و گو با برنامه تهران ورزشی تصریح کرد: متاسفانه این دیدار با مسابقات چهارجانبه‌ای که به یاد مرحوم علی انصاریان و مرحوم مهرداد میناوند در نظر گرفته بودند همزمان شد و همزمان تیم ملی ناشنوایان و تیم هنرمندان هم در ورزشگاه حضور داشتند که البته اعضای این تیم‌ها از کنار زمین نظاره‌گر این درگیری‌ها بودند. به همین دلیل در تصاویر به نظر می‌رسید داخل زمین چمن خیلی شلوغ شده است. درحالیکه درگیری فقط بین همین نفراتی رخ داد که من اشاره کردم.

وی ادامه داد: از طرفی برگزار کنندگان مراسم اهدای مدال و جام‌های مربوط به مسابقات یادبود این دو مرحوم هم در زمین حضور داشتند تا از برخی پیشکسوتان و هنرمندان تقدیر کنند. به همین دلیل مقداری کنار زمین شلوغ به نظر می‌آمد. متاسفانه بازیکنان به شکل بدی به داور حمله می‌کردند و تنها کاری که من و نیروی انتظامی که خیلی خوب به داد ما رسیدند توانستیم انجام بدهیم خارج کردن داور از صحنه درگیری بود. 

ناظر مسابقه توضیح داد: صحنه‌های بسیار زشتی رقم خورد که امیدوارم هیات فوتبال مدبرانه با عاملان برخورد کند تا دیگر افرادی که سبب تنش در مسابقات فوتبال می‌شوند و رفتار مسئولانه ندارند، در کنار زمین نباشند. هدف اول عاملان این درگیری هم ضربه زدن به داور بود و در ادامه بین دو تیم هم درگیری پیش آمد. گزارش کامل را در سریع ترین زمان از طریق سیستم اداری برای هیات فوتبال ارسال کرده و امروز یا فردا هم گزارش مستند و کامل خود را به شکل مکتوب در اختیار هیات فوتبال قرار می‌دهم.

عرب خراسانی درباره اینکه شنیده می‌شود در لیگ پایه‌های تهران هر هفته شاهد چنین صحنه‌هایی هستیم، توضیح داد: در این 9-8 هفته فقط در یک بازی مشکل داشتیم و حداقلش این است در هفته‌های دیگر من چنین گزارش‌هایی ندیدم. البته به نظر می‌رسید عوامل دو تیم قبل از این هم با یکدیگر مشکل داشتند و رفتار مربیان تیم پیشگام هم مسئولانه نبود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها