يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۳۹۲۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۲     ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
مدیرکل انتقال خون استان تهران اعلام کرد که فرونشستن موج کرونا، سبب افزایش مراجعات بیماران برای انجام اعمال جراحی در بیمارستان‌ها شده است که در پی آن نیاز به خون افزایش و ذخایر کاهش یافته اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا: مدیرکل انتقال خون استان تهران اعلام کرد که فرونشستن موج کرونا، سبب افزایش مراجعات بیماران برای انجام اعمال جراحی در بیمارستان ها شده است که در پی آن نیاز به خون افزایش و ذخایر کاهش یافته اند.

دکتر مهدی زاده ضمن اعلام این مطلب گفت: خوشبختانه با رعایت کردن فاصله گذاری های اجتماعی و اصول قرنطینه، موج شیوع کرونا در تهران فرو نشسته و بیمارستانها اعمال جراحی را افزایش داده اند که متعاقب آن نیاز به خون نیز افزایش یافته است.

وی ضمن تشکر از مردم تهران که با اهدای خون ضامن سلامتی بیماران نیازمند به خون می شوند گفت: از مردم ایثارگر استان دعوت می کنیم با اهدای خون حمایت خود را از بیماران تداوم بخشند.

مهدی زاده ادامه داد: فصل زمستان که در آن قرار داریم همیشه با سرما و ریزش برف و باران، اهدای خون را سخت تر می کرد همینطور رسیدن به روزهای پایانی سال سبب کاهش اهدای خون می شد و امسال نیز وجود همه گیری کرونا مزید بر علت شد ولی امیدواریم با خروج از پیک همه گیری این بیماری ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی، شهروندان اهدای خون را در برنامه زندگی خود قرار دهند.

بنابر اعلام روابط عمومی انتقال خون تهران، مهدی زاده تاکید کرد: اهدای خون تدریجی از زمستان تا ابتدای بهار سبب می شود تا بیماران و خانواده های آنان نیز با خیالی آسوده تر به پیشواز سال نو بروند و مشکلی برای تامین خون مورد نیاز عزیزانشان نداشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها