أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۳۹۳۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۳     ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
محسن رضایی:
امروز باید با مدیریت جهادی در عرصه اقتصاد ورود کنیم تا ریشه تبعیض و فساد از میان برداشته شود؛ نظام اقتصادی کشور به‌ویژه بیمه و بانک باید در خدمت تولید قرار گیرند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم: محسن رضایی شامگاه جمعه در دیدار با فرماندهان و فعالان سایبری سپاه خراسان رضوی با تبریک حلول ماه رجب و سالروز میلاد امام باقر(ع) اظهار داشت: امام محمد باقر(ع) همراه با فرزند برومندش امام صادق(ع) اولین نهضت علمی فراگیر را در جهان اسلام پایه‌گذاری کردند.

وی با اشاره به مختصات دهه پنجم انقلاب افزود: در این دهه، تهدیدها و فرصت‌ها با دهه‌های دوم، سوم و چهارم متفاوت است. برخی نظریه‌پردازان و حکمرانان غرب با هدف جلوگیری از ظهور تمدن نوین ایران اسلامی، مصمم‌اند که در هشت سال آینده نیز درگیری و رویارویی اقتصادی را با کشور ما ادامه دهند و ما متقابلاً باید تلاش کنیم که تحریم‌ها را خنثی یا کم‌اثر کنیم و با تشکیل ایران بزرگ اقتصادی، غرب را از تحریم ملت ایران پشیمان کنیم.

محسن رضایی: ۱۵۰نفر سرمایه مردم را به یغما بردند

‌رضایی در پاسخ به نظرات کارشناسی فعالان سایبری که دیدگاه‌های کاربردی خود را جهت انتقال به شورای‌عالی فضای مجازی و مقام معظم رهبری به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه کردند، گفت: فضای مجازی نقش مهمی در رونق تولید، اقتصاد ملی و کارآفرینی فناورانه دارد همچنین رسیدن به سبک زندگی ایرانی اسلامی در فضای مجازی و مدیریت فرصت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی بسیار مهم و حیاتی است. دشمنان ملت ایران بیشترین استفاده را از شبکه‌های اجتماعی انجام می‌دهند.

با هسته‌های پراکنده در آفند و پدافند سایبری نمی‌توانیم علیه شبکه‌های سازمان‌یافته ازجمله منافقینی که از آلبانی شایعه‌افکنی می‌کنند، و اسرائیل مقابله کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به آثار سوء غفلت از فضای مجازی گفت: امروز فضای مجازی بخش مهمی از اقتصاد کشور است و نقش مهم در نظام عرضه دارد و عامل مؤثر بر تحول فرایند تولید و قیمت‌گذاری کالا و خدمات است.

‌رضایی در ادامه سخنان خود، به بررسی تأثیر فضای مجازی بر قیمت‌گذاری غیرواقعی برخی سهام پرداخت و ضمن انتقاد از ارزان خریدن‌های سوداگرانه 150 نفر در ماه‌های ابتدای جهش بورس و ثروت بادآورده برخی شرکت‌ها و مؤسسات در مرداد و شهریور ماه که عملاً سرمایه مردم را در بورس به‌یغما بردند، از تلاش اقتصاددان‌های دلسوز کشور و انقلاب در تهیه و ارسال قریب الوقوع یک گزارش جامع از تخلفات این 150 نفر و رفتار سوداگرانه شرکت‌های مذکور خبر داد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای حل مشکلات اقتصادی در عرصه‌های گوناگون نیازمند عزم جدی و مدیریت قرارگاهی هستیم تا دیگر شاهد فقر، فساد و تبعیض نباشیم. با پیروزی انقلاب حاکمیت مردم بر سیاست محقق شد ولی هنوز بانک‌ها، مؤسسات مالی و اعتباری و بیمه‌ها آن‌چنان که باید در خدمت رونق تولید و منافع مردم نیستند و دهه پنجم انقلاب را باید به دهه زمینه‌سازی برای برقراری مردم‌سالاری اقتصادی و تثبیت حاکمیت مردم بر اقتصاد تبدیل کنیم و برای این تحول، نیازمند مشارکت گسترده و عمیق مردم در شناخت و دفاع از منافع ملی هستیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها