يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۴۲۸۳
زمان انتشار: ۱۵:۱۶     ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
مقام مسئول وزارت راه گفت:مطابق بخشنامه ابلاغی بانک مرکزی بانک‌های عامل باید برای افرادی که تشکیل پرونده داده اند وام ودیعه مسکن را تا پایان سال پرداخت شود.
به گزارش پایگاه 598، اصلانی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن با یادآوری این‌که از مجموع ۹۲۰ هزار پیامک متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن, ۸۰۵ هزار نفر مشمول دریافت این وام بودند، اظهار کرد: حدود ۳۳۷ هزار نفر، بانک مورد نظر خود را انتخاب کرده اند ضمن اینکه از این تعداد ۲۳۱ هزار نفر تشکیل پرونده داده اند و بقیه به دلیل نداشتن اجاره نامه رسمی و یا کدرهگیری معتبر، از تشکیل پرونده منصرف شدند.

وی افزود: تاکنون ۲۱۴ هزار نفر وام ودیعه مسکن دریافت کردند و بقیه کسانی که تشکیل پرونده دادند یعنی حدود ۱۰ تا ۱۵ هزار نفر باقی مانده، می‌توانند تا پایان سال با مراجعه به بانک وام خود را دریافت کنند.

به گفته وی، پرونده پرداخت وام ودیعه مسکن امسال تا پایان اسفند بسته می‌شود و برای سال آینده نیز این موضوع را مجددا پیگیری خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها