يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۴۵۵۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
شبکه قطری «الجزیره» به نقل از خبرنگار خود گزارش داد که کشورهای اروپایی پیش‌نویس طرح محکومیت ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را پس گرفته‌اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: شبکه الجزیره، امروز (پنجشنبه)، گزارش داد که کشورهای اروپایی پیش‌نویس طرح محکوم کردن ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را پس گرفته‌اند.

با این حال، این شبکه قطری جزئیات بیشتری در این خصوص ارائه نکرد.

خبرنگار روزنامه «وال استریت ژورنال» هم در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر خبر مشابهی را به نقل از برخی منابع منتشر کرده است؛ اما با این حال، او این خبر را به صورت قطعی گزارش نکرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها