أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۸۴۵۵۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۷     ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و بستری شدن ۴۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا که برای کمک به زلزله سی سخت به این شهر سفر کرده بودند،خبرداد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایلنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و بستری شدن ۴۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا که برای کمک به زلزله سی سخت به این شهر سفر کرده بودند،خبرداد.

حسین کلانتری در نشست ستاد کرونا با بیان اینکه در زلزله سی‌سخت اعلام کردیم نیازی به حضور نیروی انسانی از خارج استان نداریم، اظهارداشت: تیمی خارج از استان برای امدادگری به زلزله زدگان سی سخت آمده بود که ۴۰نفر آنان مبتلا به کرونا بودند. ما قصد داریم و می‌خواهیم مردم زلزله‌زده را به آرامش برسانیم اما با این شرایط نمی دانیم چه کنیم. اگر خدای ناکرده این مردم زلزله زده به ویروس انگلیسی دچار شوند چه کار باید کنیم؟

وی با اشاره به ورود کرونای انگلیسی به استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: این ویروس تلفات هم داشته است.

استاندارکهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه این ویروس وارد استان شده و تلفات هم داشته است لذا رعایت پروتکل‌ها بسیار حائز اهمیت است.

کلانتری با اشاره به خطر بالای ویروس کرونای انگلیسی افزود: این ویروس در کمتر از ۷۲ ساعت ریه فرد را درگیر می‌کند و اکنون یکی از بهترین پزشکان متخصص استان به دلیل اینکه یک بیمار کرونای انگلیسی را معاینه کرده درگیر شده و در وضعیت بدی است و نمی‌دانیم باید چه کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها