يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۴۵۵۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
کاخ سفید در سند راهبردی امنیت ملی دولت جدید به تکرار ادعاهای بی اساس و نخ نمای خود علیه کشورمان پرداخت و مدعی شد که به تلاش ها برای مقابله با ایران ادامه می دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا: کاخ سفید در سند راهبردی امنیت ملی دولت جدید به تکرار ادعاهای بی اساس و نخ نمای خود علیه کشورمان پرداخت و مدعی شد که به تلاش ها برای مقابله با ایران ادامه می دهد.

کاخ سفید سند راهبردی امنیت ملی موقت دولت جدید آمریکا را بامداد امروز (پنج شنبه) منتشر کرد که در آن چهار بار به نام ایران اشاره شده است.

بنابر گزارش پایگاه اینترنتی کاخ سفید، دولت آمریکا به ریاست جو بایدن در این سند ادعاهای ساختگی و نخ نمای واشنگتن علیه کشورمان تکرار کرده و از ایران و کره شمالی که بمب هسته ای دارد در کنار یکدیگر به عنوان کشورهایی نام برده است که منطقه و متحدان آمریکا را تهدید می کنند.

دولت آمریکا در ادامه این ادعاهای ساختگی و خصمانه آورده است که با همکاری متحدان منطقه ای خود به مقابله با تهدیدات ایران خواهد پرداخت و با دنبال کردن دیپلماسی اصولی به برنامه هسته ای و فعالیت های بی ثبات کننده این کشور رسیدگی خواهد کرد.

این ادعاهای بی اساس در حالی به طور مرتب از سوی دولت و مقامات آمریکا علیه ایران مطرح می شود که این کشور و به ویژه متحدان منطقه ای خود اصلی ترین عامل بی ثباتی و ناآرامی در منطقه هستند و همواره با سیاست های مداخله جویانه خود در نقاط مختلف جهان به اختلافات داخلی در کشورها و مناقشات در منطقه خاورمیانه دامن زده اند.

اما آمریکا همواره تلاش می کند با فرافکنی، ایران را برای مشکلات و نا امنی ها در منطقه مقصر جلوه دهد تا با استفاده از این اهرم به اهداف سودجویانه اش در ایران و منطقه دست پیدا کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها