يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۴۵۷۳
زمان انتشار: ۱۷:۱۱     ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
رهبر کاتولیک های جهان امروز (جمعه) در نخستین سفر رسمی وارد عراق شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روسیا الیوم، هواپیمای پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان دقایقی قبل در فرودگاه بین المللی بغداد به زمین نشست و مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق و برخی مسئولا دیگر  رسما از وی استقبال کردند.

قرار است پاپ پس از نشست با الکاظمی، جهت دیدار با برهم صالح، رئیس جمهوری عراق و نخبگان دانشگاهی و دینی این کشور به کاخ السلام برود.

 

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها