يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۵۳۷۸
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
کرمی راد از نمایندگان پیشین مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بر اثر سانحه رانندگی درگذشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، ‌معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت:  این حادثه ی رانندگی ساعت 20 دقیقه بامداد امروز پنجشنبه 19 فروردین  در محور صحنه به بیستون رخ داد.

سردار کرمی راد از نمایندگان پیشین مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بود.

سردار محمد کرمی‌راد در دوران هشت سال دفاع مقدس فرمانده تیپ امیرالمومنین(ع) ایلام بود که بعدها به لشکر امیرالمومنین(ع) ارتقا یافت.

ریاست پژوهشکده علوم دفاعی و امنیت ملی از دیگر سوابق مرحوم کرمی‌راد است.

کرمی‌راد نماینده مردم کرمانشاه در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی بود. وی پس از فراغت از نمایندگی مجلس، دبیر حزب موتلفه اسلامی در استان کرمانشاه شد.

سردار کرمی‌راد چندی پیش به سپاه بازگشته بود و در این نهاد مقدس به خدمت‌رسانی مشغول بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها