يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۵۴۴۰
زمان انتشار: ۱۵:۰۳     ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس با صدور مجوز پرواز برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز (شنبه) عازم هند می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا: ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه اظهار کرد: پس از پیگیری بی‌وقفه مدیریت باشگاه، بالاخره مشکل سفر به کشور هند حل شد و مجوز پرواز به دست‌مان رسید. بر همین اساس، عصر امروز (شنبه) کاروان سرخپوشان ایران به سمت شهر گوا حرکت خواهد کرد. در همین راستا، باید از وزارت امور خارجه و سفارت ایران در هند تقدیر و تشکر کرد، زیرا با کمک آن‌ها مشکلات از سر راه برداشته شد و پرسپولیس مهیای سفر به کشور هند است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: تاخیر در شروع سفر از کنترل باشگاه خارج بود، اما به هر حال مشکل را با پیگیری دقیق و کامل، حل کردیم. با این حال امیدواریم مشکلات دیگری برای تیم پیش نیاید و سفر و اردوی خوبی را در هند داشته باشیم، هرچند نمی‌توان نسبت به این موضوع خوش‌بین بود. باتوجه به شرایط فعلی مشخص است که بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه در کشور هند، کار سختی را پیش رو دارند.

شکوری در نهایت گفت: از هواداران درخواست می‌کنیم حمایت از تیم را افزایش دهند تا در این سفر، بار دیگر اقتدار پرسپولیس ایران را به رخ رقبای آسیایی بکشیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها