أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۵۶۹۳
زمان انتشار: ۱۵:۲۰     ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
مجموعه ماه رمضانی «رعد و برق» به دلیل آنچه مشکلات فنی عنوان شد به پخش تلویزیونی نرسید و شبکه پنج سیما با انتشار خبری «از مخاطبان همراه، همیشگی و محترم خود» عذرخواهی کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا: مجموعه ماه رمضانی «رعد و برق» به دلیل آنچه مشکلات فنی عنوان شد به پخش تلویزیونی نرسید و شبکه پنج سیما با انتشار خبری «از مخاطبان همراه، همیشگی و محترم خود» عذرخواهی کرد.
 
شبکه تهران از بینندگانش عذرخواهی کرد
 
 روابط عمومی شبکه پنج سیما در خبری اعلام کرده است، «دومین قسمت از سریال رمضانی رعد و برق که طبق برنامه ریزی باید شب گذشته روی آنتن می رفت، امشب ۲۸ فروردین ماه ساعت ۲۳ پخش می شود. این قسمت از سریال به دلیل مشکلات فنی شب گذشته به آنتن نرسید.»
 
این روزها سازندگان «رعد و برق» مشغول ضبط بخش های پایانی این سریال هستند. اغلب بخش های این سریال در بحبوحه شیوع کرونا در لوکیشن های واقعی در شمال، جنوب و جنوب غرب کشور تصویربرداری شده است.
شهرام قائدی، محمد فیلی، مهران رجبی، مختار سائقی شهین تسلیمی، سام کبودوند، تورج فرامرزیان، مهدی زمین ‌پرداز، ابراهیم امیرخانی، مزدک رستمی، مریم عبادی، غلامعلی رضایی، مجید درستی، ابراهیم یوسفی، حامد محمد خانی، ویدا موسوی، سپیده موسوی و ... از جمله هنرمندانی هستند که در در این سریال ایفای نقش می کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها