أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۵۸۹۱
زمان انتشار: ۱۵:۴۵     ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
اختصاصی ۵۹۸؛
در آمریکا یک سیاه‌پوست را حتی به ریاست جمهوری هم می‌توان رساند ولی نژادپرستی و فرهنگ طبقاتیِ مبتنی بر رنگ پوست را نمی‌توان از جامعه گرفت. کار به جایی می‌رسد که همان یک سیاه‌پوست در قامت رئیس‌جمهور ایالات‌متحده لب به اعتراف می‌گشاید که: «نژادپرستی در جامعه آمریکا ریشه دوانده و یک‌شبه حل نمی‌شود.».
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، در آمریکا یک سیاه‌پوست را حتی به ریاست جمهوری هم می‌توان رساند ولی نژادپرستی و فرهنگ طبقاتیِ مبتنی بر رنگ پوست را نمی‌توان از جامعه گرفت. کار به جایی می‌رسد که همان یک سیاه‌پوست در قامت رئیس‌جمهور ایالات‌متحده لب به اعتراف می‌گشاید که: «نژادپرستی در جامعه آمریکا ریشه دوانده و یک‌شبه حل نمی‌شود.»

در این کلیپ از وضعیت اسفناک تبعیض نژادی در آمریکا و اینکه احتمال مرگ مادران باردار سیاه‌پوست، سه برابر بیشتر از مادران سفیدپوستان است اشاره میکنیم.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها