يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۵۹۳۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
فرمانده انتظامی سبزوار:
فرمانده انتظامی سبزوار از دستگیری عامل کودک آزاری در شهرستان داورزن خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، در پس انتشار گسترده فیلمی در خصوص کودک آزاری یک کودک چوپان در شهرستان داورزن با هماهنگی دستگاه قضائی و اقدام به موقع نیروی انتظامی عامل کودک آزاری دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سبزوار در این خصوص گفت: با پیگیری فیلم کوتاهی در فضای مجازی که نشان می‌داد فردی یک کودک را بخاطر هواداری یک تیم فوتبال آزار می‌داد، عامل این اقدام زشت در شهرستان داورزن واقع در غرب خراسان رضوی بازداشت شد.

سرهنگ حسین بیات‌مختاری افزود: بلافاصله پس از نشر این کلیپ در فضای مجازی مبنی بر آزار یک کودک روستایی طرفدار تیم فوتبال استقلال، پلیس فتا با اقدامات فنی تخصصی ظرف کمتر از سه ساعت فرد کودک‌آزار را شناسایی کرد.

وی ادامه داد: این متهم تحویل مرجع قضائی در شهرستان داورزن شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها