أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۶۰۱۵
زمان انتشار: ۱۵:۳۹     ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
روابط عمومی بسیج دانشجویی پردیس فارابی خبر داد:
به همت معاونت گفتمان سازی بسیج دانشجویی پردیس فارابی دانشگاه تهران؛ سلسله نشست‌های تبیین گفتمان دولت جوان حزب اللهی باحضور حجت الاسلام و المسلمین رجبی برگزار گردید.
به گزارش پایگاه 598، به همت معاونت گفتمان سازی بسیج دانشجویی پردیس فارابی دانشگاه تهران؛ سلسله نشست‌های تبیین گفتمان دولت جوان حزب اللهی باحضور حجت الاسلام و المسلمین رجبی برگزار گردید.


در این نشست حجت الاسلام و المسلمین رجبی دبیر موسسه امام خمینی(ره) باتوجه به اهمیت بسیج گفت: حضرت امام شجره طیبه بسیج را در کشور ما تاسیس کردندوهمواره نسبت به بسیج عنایت ویژه داشتن.
وی در این باره افزود: در بین تشکل های بسیج، سازمان بسیج دانشجویی هم به دلیل نوعی مردمی بودنش قوی هست و هم در عین حال جایگاه آن برای حال و آینده انقلاب مهم است.
وی ادامه داد: مهمترین عنصری که در این حرکت ها وجود داره، بحث هدایت و معرفت است و در تعالیم دینی و قرآن به چیزی به  اندازه معرفت و آگاهی تاکید نشده است و در ماه مبارک رمضان قران کریم برای هدایت انسان نازل شده است.
رجبی تصریح کرد: بهترین عمل در شب قدر کسب علم است و بالاترین معرفتی که ما میخواهیم به دست بیاوریم، معرفت الله است و در این باره امام می‌فرماید فقط کسی می تواند خدا را عبادت کند که خدا را شناخته باشد؛ بنابراین اگر بسیج دانشجویی حساس است قطعاً دشمن هم بیشترین حساسیت را دارد که بیشترین ضربه را بزند و ما باید همواره سطح معرفتی خودمان را بالا ببریم تا بتوانیم در برابر آفات مقاوم باشیم.
وی خاطر نشان کرد: بسیج به بعد معرفتی توجه دارد و عنصر دیگر مسئله انگیزش است که اهمیت فراوانی دارد.

لازم ذکر است این نشست با حضور مسئولین بسیج دانشجویی استان قم و به صورت آنلاین و حضوری در موسسه امام خمینی (ره) قم برگزار شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها