يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۶۱۳۱
زمان انتشار: ۱۸:۱۳     ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
جدیدترین قسمت از برنامه مثل ماه روایتگر قصه متفاوت یک زندگی بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته برنامه مثل ماه با اجرای رسالت بوذری میزبان مهرداد فرهادی بود.

فرهادی گفت: از ۱۴ سالگی به دنبال یادگیری مهارت‌های فنی رفتم و از همان سال‌ها انجام کار خیر را شروع کردم. آن زمان، سرپرستی دو خانواده را از طریق کمیته امداد گرفتم. هرچند وضع مالی خانواده ام نسبتا خوب بود، اما از همان موقع تصمیم گرفتم برق کشی را یاد بگیرم.

وی افزود: به نوعی دستم از همان سن در جیب خودم رفت و برق کشی خانه‌های روستایی را انجام می‌دادم. از آن پولی که درآوردم، در حد توانم به دیگران کمک می‌کردم تا این که در ۱۹ سالگی مدیر یک مجموعه نگهداری از معلولان شدم.

فرهادی ادامه داد: دور از انتظار نیست که در ۲۱ سالگی، تمام پول‌هایی را که سال‌ها با کار کردن برای خرید یک خودروی خوب پس انداز کرده، برای ایجاد یک مرکز نگهداری بچه‌های بی سرپرست خرج کند.

مهرداد فرهادی یک جوان دهه هفتادی است. او امروز سرپرستی ۴۰ بچه موسسه خیریه رهروان راه علی (ع) در استان همدان را بر عهده دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها