يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۶۵۴۴
زمان انتشار: ۱۵:۵۳     ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
نماینده اراک در مجلس با انتقاد از به کارگیری افراد بازنشسته و بی صلاحیت در صندوق ذخیره فرهنگیان در دوران دولت تدبیر و امید گفت: این صندوق 4 هلدینگ بزرگ دارد و کلیه فرهنگیان ضمن سهامداری در آنجا شریک سودها هم هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه 21 اردیبهشت 1400) در جلسه علنی و در تشریح سؤال خود از محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش درباره علت به کارگیری افراد بازنشسته و بی صلاحیت در صندوق ذخیره فرهنگیان در طول عمر دولت تدبیر و امید اظهار داشت: صندوق ذخیره فرهنگیان در سال 74 تاسیس شده و کلیه فرهنگیان می‌توانند تا حداکثر 5 درصد حقوق ماهیانه خود را به این صندوق ریخته و دولت هم موظف است معادل این مبلغ را به صندوق ریخته در پایان اشتغال فرهنگیان به آنها سودهای مختلفی دهد. لذا فرهنگیان در تمامی سودهای این صندوق شریک هستند.

کریمی گفت: پیش از شهریور 99 ، 900 هزار معلم  عضو صندوق ذخیره فرهنگیان بودند که این میزان تا پایان شهریور 99 به 754 نفر رسیده است.

نماینده مردم اراک در مجلس تصریح کرد: صندوق ذخیره فرهنگیان 4 هلدینگ بزرگ دارد که این هلدینگ‌‌ها در موضوع مالی و سرمایه گذاری، پتروشیمی و انرژی، ساختمانی و همچنین خدماتی و رفاهی فعالیت دارند و عملا 67 شرکت تابعه و وابسته دارد.

وی افزود: فرهنگیان در ماحصل کلیه فعالیت‌های صندوق ذخیره فرهنگیان ضمن سهامداری، شریک هم هستند.

کریمی اظهار داشت: متاسفانه باند بهزاد نبوی و جهانگیری در صندوق ذخیره فرهنگیان وجود دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها