يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۶۵۴۷
زمان انتشار: ۱۵:۵۸     ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
باشگاه الهلال عربستان برای تجدید قوایش قبل از دیدار با استقلال از دومین خرید نجومی‌اش رونمایی کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، نشریه «الریاضیه» عربستان خبر داد باشگاه الهلال در آستانه امضای قرارداد با اندرسون تالیسکا هافبک برزیلی گوانگژو چین قرار دارد.

طبق گزارش های رسیده مذاکرات بین طرفین در مرحله پایانی قرار دارد و تنها امضای قرارداد باقی مانده است. طبق توافق صورت گرفته ستاره برزیلی با قراردادی دوساله به ارزش 5.5 میلیون دلار(110 میلیارد تومان) به تیم شهر ریاض ملحق می‌شود.

تالیسکا سابقه بازی برای تیم های بنفیکا پرتغال را دارد و او در مدت دو فصل بازی برای این تیم پرتغالی مشهور 19 گل به ثمر رسانده است.

الهلال رقیب استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است و این روزها با خرید بازیکنان خارجی گران قیمت خود را برای این بازی آماده می کند. تیم متمول سعودی روز گذشته موسی مارگا ستاره پورتو را با مبلغی نجومی به خدمت گرفت و این دومین خرید چند صد میلیاردی سعودی ها است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها