أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۸۶۶۰۴
زمان انتشار: ۱۶:۲۱     ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نویس ویژه اخبار فرهنگ و هنر از سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرده است و حالا پس از هفت سال فعالیت مستمر...
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بولتن نیوزپایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نویس ویژه اخبار فرهنگ و هنر از سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرده است و حالا پس از هفت سال فعالیت مستمر، با قالب و رویکردی تازه به ادامه فعالیت خواهد پرداخت.

آغاز دوره تازه فعالیت‌های پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نویس

به گزارش بولتن نیوز، در این رسانه که به صورت مستقل و با نگاهی تخصصی بروز خواهد شد، تازه‌ترین اخبار، اطلاعات و رویدادهای حوزه فرهنگ و هنر در سرویس‌های سینما و تئاتر، کتاب و ادبیات، موسیقی و تجسمی، تلویزیون و نمایش خانگی، به همراه بخش‌های متنوعی از نقد و بررسی آثار هنری، گزارش تصویری، ویدئو و چندرسانه‌ای منتشر خواهد شد.

تلاش برای تعامل با مخاطب و بهره‌گیری از نظرات، ایده‌ها و یادداشت‌های مخاطبین در عرصه‌های مختلف فرهنگ و هنر از ویژگی‌های فرهنگ نویس است که در این دوره قوت و انسجام بیشتری خواهد داشت.

برای دیدن این پایگاه خبری تحلیلی به نشانی www.farhangnevis.ir مراجعه بفرمایید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها