أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۸۶۶۲۷
زمان انتشار: ۱۹:۲۰     ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
مردم نمی‌دانند که ما چقدر در این مدت برای تهیه و تولید واکسن کرونا در داخل کشور زجر کشیدیم.
به گزارش پایگاه 598، مینو محرز ناظر کیفی واکسن کوو ایران برکت در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: مردم نمی‌دانند که ما چقدر در این مدت برای تهیه و تولید واکسن کرونا زجر کشیدیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با خیال راحت واکسن‌های تولید داخل خودمان را داریم و احتیاجی نیست که به ما واکسن کرونا بدهند یا ندهند و بگویند شما لازم ندارید.

ناظر کیفی واکسن کوو ایران برکت اضافه کرد: متاسفانه مردم بیشتر به دنبال اجناس و داروهای خارجی بوده و نسبت به تولیدات دارویی داخلی ایران بدبین بودند و رفتار ما پزشکان آن‌ها را بدبین‌تر کرد و ما در این مسئله خیلی مقصر هستیم.

استانداردهای واکسن کوو ایران برکت از حد بین المللی هم فراتر است
محرز همچنین یادآور شد: از ابتدای تولید و آزمایش واکسن کوو ایران برکت در جریان کار بودم و همه استانداردهای بین المللی تا حدی در آن رعایت شده است که فکر نمی‌کنم در هیچ جای دنیا اینگونه باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: من بعد از تزریق واکسن کرونای کوو ایران برکت هیچ گونه علائم مثل سردرد، تب و سرگیجه نداشتم و خوشبختانه حالم در حال حاضر خوب است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها