أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۶۶۶۹
زمان انتشار: ۱۰:۲۴     ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
در چهارمین روز از ثبت‌نام داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، خبرگزاری دولت به صورت اختصاصی یک نامزد انتخاباتی را پوشش خبری داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، مصطفی تاج زاده محکوم امنیتی صبح امروز همراه با همسرش و تعدادی از لیدرهای خیابانی فتنه ۸۸ در وزارت کشور حاضر شده و پس از خواندن یک بیانیه تند سیاسی آنجا را ترک کرد.

نکته قابل تامل آن که خبرگزاری دولت (ایرنا) به صورت ویژه به این سوژه پرداخته و در عناوین خبری و شبکه‌های مجازی منتسب به خود پوشش گسترده‌ای از ثبت‌نام این عنصر افراطی و محکوم فتنه ۸۸ داده است.

این اتفاق در حالی روی داد که در سه روز گذشته حضور سایر نامزدها در تالار وزارت کشور توجه مدیران این رسانه دولتی را جلب نکرده و یا اخبار مربوط به حضور آن ها به صورت عادی پوشش داده شد.

بر اساس ابلاغیه شورای نگهبان ثبت نام محکومان امنیتی فتنه ۸۸ در انتخابات ممنوع است، اما وزارت کشور با دستور روحانی شرایط را برای نامزدی این دست افراد در برابر رسانه‌های داخلی و خارجی را فراهم آورده است.

بنا به اظهار نظر بسیاری از اصلاح طلبان هدف تاج زاده از ثبت نام در انتخابات فراهم آوردن فضای نا امیدی و تحریم انتخابات است و به نظر خبرگزاری دولت خواسته یا ناخواسته فضای لازم را برای تبلیغ این چهره تندرو فراهم آورده است!

در ادامه تصاویری از پوشش ویژه‌ و نامتعارف خبرگزاری دولتی ایرنا از ثبت نام تاجزاده را مشاهده می‌کنید:









نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها