يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۶۶۷۸
زمان انتشار: ۱۰:۳۶     ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
خبرگزاری فارس گزارش داد همزمان با حضور رسمی علی لاریجانی در انتخابات، منابع مطلع از احتمال ثبت‌نام کاندیدای جدیدی از جریان انقلاب خبر دادند.
به گزارش پایگاه 598، خبرگزاری فارس گزارش داد همزمان با حضور رسمی علی لاریجانی در انتخابات، منابع مطلع از احتمال ثبت‌نام کاندیدای جدیدی از جریان انقلاب خبر دادند.

بنابراین گزارش علاوه بر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی ، تا ساعات آینده ممکن است کاندیدای دیگری نیز در این جریان ثبت‌نام کند.

همچنین گفته می‌شود محسن رضایی و سعید جلیلی با قطعی شدن حضور آیت‌الله رییسی احتمالا ثبت‌نام نخواهند کرد.

به نظر می رسد خبر فارس مربوط به ثبت نام محمدباقر قالیباف باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها